Новия ми проект! Надявам се да ви хареса...

Оферти

Понеже има много не проверени ptc програми. Реших да направя тема за оферти където аз ще давам линкове към ptc програми, а вие ще се регвате от там. Рефералите ми ще получават 100% от заработката си при мен. Например вие кликате на програма която дава по 0.01$ на клик и на реф клик 0.01$, минимума е 5$. Вие сте направили 200 клика което са 2$. Ако програмата плати ще ви прехвърля в AlertPay тези 2$. След като се регистрирате като мой реферал ми пишете по скайп за да ви добавя към офертата!!! Ако намерите някоя програма която ви се струва, че плаща ми пишете по скайп, за да я добавя. Skype: g0ldman26 ВАЖНО!!! - след като една програма плати, ще има и втори рекуест след което ще затварям офертата!!! Втория рекуест ще го оставям да се съберат повечко пари.

неделя, 18 май 2008 г.

Bux3 Earn3 и Bux2You - Няколко свежи попълнения на които може да се доберим!

От доста време не съм публикувал нищо тук тъй като работя по двата ми проекта DobaviGO.com и DobaviLink.com. Намерих време и открих 3 сайта на, които може да се доверите.

Bux3 - 1 цент на клик, 100% комисионна от рефералите, плаща през AlertPay на 10 долара



Регистрирай ме

Earn3 -
1 цент на клик, 100% комисионна от рефералите, плаща през AlertPay на 10 долара

Earn3.com | View Ads, Get Paid

Регистрирай ме

Bux2You - 1 цент на клик, 100% комисионна от рефералите, плаща през AlertPay на 1 долар


Регистрирай ме

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари: