Новия ми проект! Надявам се да ви хареса...

Оферти

Понеже има много не проверени ptc програми. Реших да направя тема за оферти където аз ще давам линкове към ptc програми, а вие ще се регвате от там. Рефералите ми ще получават 100% от заработката си при мен. Например вие кликате на програма която дава по 0.01$ на клик и на реф клик 0.01$, минимума е 5$. Вие сте направили 200 клика което са 2$. Ако програмата плати ще ви прехвърля в AlertPay тези 2$. След като се регистрирате като мой реферал ми пишете по скайп за да ви добавя към офертата!!! Ако намерите някоя програма която ви се струва, че плаща ми пишете по скайп, за да я добавя. Skype: g0ldman26 ВАЖНО!!! - след като една програма плати, ще има и втори рекуест след което ще затварям офертата!!! Втория рекуест ще го оставям да се съберат повечко пари.

понеделник, 12 януари 2009 г.

isabelmarco

Тази програма е много хубава. Плаща чрез AlertPay, минимум 9$, клик 0.01$, реф. клик 0.007$. Има към 30-35 реклами на ден. Ако кликате сутрин и по-късно вечерще ви идват реклами по двапъти на ден(аз съм стигал 70 реклами на ден). Единственото гадно е ,че можете да си поръчате парите ако си купите премиум акаунт за 9$. Получавал съм пари 1-път когато си купих премиум. Можете да си кликате и когато съберете пари от програмите по доло в блога си купите премиум и си изтеглете парите. :):)

Можете да се регистрирате от тук Регистрация

Стратегия:

Събирате 9$ в акаунта си и си купувате премиум за 1 месец. В isabel marco има опция за купуване на премиум от парите в акаунта ви. Този премиум ще ви носи към 31$ (вместо 10$) за месеца без реферали.

С тези пари ще си купите още 1 премиум за 1 месец и така ще си купувате докато в акаунта ви се съберат 100$. С тези 100$ ще си купите премиум до живот(life time). Тогава вече ще си теглите парите и ще се кефите.

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари: