Новия ми проект! Надявам се да ви хареса...

Оферти

Понеже има много не проверени ptc програми. Реших да направя тема за оферти където аз ще давам линкове към ptc програми, а вие ще се регвате от там. Рефералите ми ще получават 100% от заработката си при мен. Например вие кликате на програма която дава по 0.01$ на клик и на реф клик 0.01$, минимума е 5$. Вие сте направили 200 клика което са 2$. Ако програмата плати ще ви прехвърля в AlertPay тези 2$. След като се регистрирате като мой реферал ми пишете по скайп за да ви добавя към офертата!!! Ако намерите някоя програма която ви се струва, че плаща ми пишете по скайп, за да я добавя. Skype: g0ldman26 ВАЖНО!!! - след като една програма плати, ще има и втори рекуест след което ще затварям офертата!!! Втория рекуест ще го оставям да се съберат повечко пари.

неделя, 25 януари 2009 г.

toroads

Инстант програма(плаща веднага). Минимум £ 1.00. Плати ми в петък!!! Плаша чрез AlertPay.  Можете да се регнете в програмата от банера по доло или от тук Регистрация

Първия Български Бутон за споделяне

1 коментар:

Калин каза...

Здравейте,

Казвам се Калин Каракехайов и съм начело на приятен екип от млади хора, които се занимават с Интернет маркетинг.

Като част от развитието на огромната ни мрежа сайтове, решихме да се насочим в полето на мултилевъл (млм) маркетинга (засега основно в България, в бъдеще и за чужбина). Инвестирахме доста време и пари и в момента имаме всички ресурси и знания да привличаме масово реферали през Интернет, основно като манипулираме Google (ядрото на екипа ни е от специалисти по SEO оптимизация, какъвто съм и аз самия).

В тази връзка смятаме, че бихме могли взаимно да си помогнем с PTC специалисти, като ги издърпаме в бизнес, който е на същия принцип като PTC, но е по-стабилен (големите млм компании не са ден до пладне) и става въпрос за доста повече пари при успешно събиране на много реферали. Нашите ресурси под формата на много сайтове, които се класират добре в Google и имат качествени посещения, съчетани с вашия опит в млм (защото PTC на практика е млм) биха могли да дадат добри резултати. Ние за България имаме почти безгранични възможности като брой сайтове и възможност за създаване на нови, но ни липсват сериозни хора, които да ги поддържат.

Можем да ви гарантираме, че при евентуална съвместна работа с нас няма да се налага да давате и един лев от джоба си - единственото, което ще искаме от вас е упорита работа. Ако не успеем, ние като инвеститори ще поемем тежестта на неуспеха, а вие ще загубите само отделеното време. Надяваме се обаче през него да ви научим поне на част от нещата, които знаем.

Ако имате интерес очакваме вашия отговор.

Поздрави,
Калин