Новия ми проект! Надявам се да ви хареса...

Оферти

Понеже има много не проверени ptc програми. Реших да направя тема за оферти където аз ще давам линкове към ptc програми, а вие ще се регвате от там. Рефералите ми ще получават 100% от заработката си при мен. Например вие кликате на програма която дава по 0.01$ на клик и на реф клик 0.01$, минимума е 5$. Вие сте направили 200 клика което са 2$. Ако програмата плати ще ви прехвърля в AlertPay тези 2$. След като се регистрирате като мой реферал ми пишете по скайп за да ви добавя към офертата!!! Ако намерите някоя програма която ви се струва, че плаща ми пишете по скайп, за да я добавя. Skype: g0ldman26 ВАЖНО!!! - след като една програма плати, ще има и втори рекуест след което ще затварям офертата!!! Втория рекуест ще го оставям да се съберат повечко пари.

петък, 21 март 2008 г.

ОФЕРТА ЗА РАБОТА 3 - СПРЯНА!!!

Плащам 30 цента на всеки 50 цента които направите на следните сайтове

- Cash-Linkz - около 8 линка по 1.25 за вас, но на мен ми дава комисионна от 1 цент на всеки ваш клик - така че за 40 ваши клика вие получавате 50 цента, а аз 40 ... или като направитe 50 цента на мен ми дава 40 цента аз ви давам 30 от тях тоест става около 80% за вас - за това променям правилата на всеки 60 цента [50 ваши клика на вас ви отчита по 1.25 цента и прави 60 цента а за мен 50 клика по 1 цент = 50 цента] направени от вас ще ви давам 30 цебта за да се получи съотношението 60% за вас 40% за мен - да се счита от 04.04.08 19:29 всеки направил поръчка за плащане след тази дата и час ще се счита по новите правила - благодар ви! надявм се да сте ме разбрали сметки общо взето нямам за цел да прецакам никой просто до сега аз съм бил прецакан, а нали уж всички трябва да печелим не само вие -
РЕГИСТРИРАЙ МЕ!


Плащам през PayPal, AlertPay и E-Gold по ваш избор всяка събота и неделя
като достигнете 50 цента се свържете с мен чрез ЛС, skype maiti_85 или като ми пратите email на vkamarashev@abv.bg (последния вариант е най-удачен тъй като през седмицата съм доста зает и събота и неделя ще се занимавам с плащанията така като вляза събота в имейла ще видя всички направили 50 цента и пожелали да си получат парите)


Васил Камарашев

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари: