Новия ми проект! Надявам се да ви хареса...

Оферти

Понеже има много не проверени ptc програми. Реших да направя тема за оферти където аз ще давам линкове към ptc програми, а вие ще се регвате от там. Рефералите ми ще получават 100% от заработката си при мен. Например вие кликате на програма която дава по 0.01$ на клик и на реф клик 0.01$, минимума е 5$. Вие сте направили 200 клика което са 2$. Ако програмата плати ще ви прехвърля в AlertPay тези 2$. След като се регистрирате като мой реферал ми пишете по скайп за да ви добавя към офертата!!! Ако намерите някоя програма която ви се струва, че плаща ми пишете по скайп, за да я добавя. Skype: g0ldman26 ВАЖНО!!! - след като една програма плати, ще има и втори рекуест след което ще затварям офертата!!! Втория рекуест ще го оставям да се съберат повечко пари.

четвъртък, 20 март 2008 г.

Сайтове които ми платиха - малко да ви разведря ;))

Няколко сайта който ми платиха.... малко за повдигане на духа ;)

1. ClixnCash - регистрирай ме


(натисни за цял екран)




(натисни за цял екран)




(натисни за цял екран)




(натисни за цял екран)

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари: