Новия ми проект! Надявам се да ви хареса...

Оферти

Понеже има много не проверени ptc програми. Реших да направя тема за оферти където аз ще давам линкове към ptc програми, а вие ще се регвате от там. Рефералите ми ще получават 100% от заработката си при мен. Например вие кликате на програма която дава по 0.01$ на клик и на реф клик 0.01$, минимума е 5$. Вие сте направили 200 клика което са 2$. Ако програмата плати ще ви прехвърля в AlertPay тези 2$. След като се регистрирате като мой реферал ми пишете по скайп за да ви добавя към офертата!!! Ако намерите някоя програма която ви се струва, че плаща ми пишете по скайп, за да я добавя. Skype: g0ldman26 ВАЖНО!!! - след като една програма плати, ще има и втори рекуест след което ще затварям офертата!!! Втория рекуест ще го оставям да се съберат повечко пари.

четвъртък, 20 март 2008 г.

Bux.to SCAM или НЕ!

Мога да се обзаложа, че повечето от вас които се занимават с GPT (GET PAID TO) света се питат дали bux.to плаща.... Аз съм събрал в него до момента 62 долара и за разлика от вас мисля да си ги получа ;) ... или поне да опитам със всички сили и средства. Изчаках 60-те бизнес дни за които е казано в TOS (правилата на сайта), че плащането ще се извърши и си потърсих правата... Може да прочетете темата която пуснах в форума на Bux.to - http://buxbb.com/index.php?showtopic=24469 разбулих малко духовете... Администратора на сайта и един Транслатор ме увериха, че имат проблеми с AlertPay - на скоро bux.to смениха системата си за плащане -

Ще видим тази работа ;) ще ви държа в течение

Ето моя баланс

Първия Български Бутон за споделяне

3 коментара:

Анонимен каза...

Здравейте,

Може ли някой да каже ама сериозно, заслужава ли си човек да се занимава с това.

Поздрави,
mixail

Анонимен каза...

В отговор на:

Анонимен каза...

Здравейте,

Може ли някой да каже ама сериозно, заслужава ли си човек да се занимава с това.

Поздрави,
mixail

--------------------

Здравейте,

не, не си заслужава изобщо да си губи човек времето с тези скамери...

За Bux.to мога да кажа... Преди доста години, като се регистрирах, най-малко което плащаха беше 10 $... Направих ги , поисках си плащането , платиха ми /в алерт пей; макар, че уж при регистрацията беше за ПейПал/... както и да е... продължих ... вдигнаха сумата, която трябва да достигнеш за да ти платят с 40 $ /т.е. 50$ го направиха/... и тях ги стигнах... Поисках си плащането (52$) ... вече почти 1 год. /гледам 19.12.2009 съм ги искал/ и ни вопъл , ни стон... 10-те $ след 9 м. ми ги бяха платили...
Продължих нали през това време да си цъкам и вече имам около 90 $ /т.е. почти за Ново искане, но .../

така, че моят съвет е, не се занимавайте с глупости /аз спирам../

Поздрави.

ПП. Интересното ми е, как никой не им казва: Спрете (или нещо такова).

Анонимен каза...

Аз имам поискано плащане от 100$ през - Tuesday 12 Aug 2008 01:11 PM , така и до ден днешен не съм видял нищо!!!!!
имам в сметката още 308$, понеже си бях купил 50 реферала.....
писах им многобройни пъти и все измисляха нещо остроумно и лъжеха!
Димитър