Новия ми проект! Надявам се да ви хареса...

Оферти

Понеже има много не проверени ptc програми. Реших да направя тема за оферти където аз ще давам линкове към ptc програми, а вие ще се регвате от там. Рефералите ми ще получават 100% от заработката си при мен. Например вие кликате на програма която дава по 0.01$ на клик и на реф клик 0.01$, минимума е 5$. Вие сте направили 200 клика което са 2$. Ако програмата плати ще ви прехвърля в AlertPay тези 2$. След като се регистрирате като мой реферал ми пишете по скайп за да ви добавя към офертата!!! Ако намерите някоя програма която ви се струва, че плаща ми пишете по скайп, за да я добавя. Skype: g0ldman26 ВАЖНО!!! - след като една програма плати, ще има и втори рекуест след което ще затварям офертата!!! Втория рекуест ще го оставям да се съберат повечко пари.

понеделник, 22 декември 2008 г.

Малко PTC програмки.

Програмите които ще публикувам не са ми плащали още са в период на изпробване.

e-clickz
Минимума на тази PTC програма е 10$. На клик плаща 0.01$ на реф. клик също. Изплаща чрез AlertPay. Ако достигнете минимума преди да стартира получавате премиум за 6 месеца. Можете да се регистрирате от тук РЕГИСТРАЦИЯ .


buxfly
Плаща чрез AlertPay, минимума е 6$, на клик плаща 0.01$ и на реферален клик също 0.01$. Можте да се регистрирате от тук Регистрация
ОКАЗА СЕ СКАМ



instantcashmakers
Плаща чрез AlertPay, минимума е 5$, на клик плаща 0.01$ и на реферален клик съшо 0.01$. Можете да се регистрирате от тук РЕГИСТРАЦИЯ
Достигнах минимума и като дадох да си тегля парите ми казаха че ми трябва премиум. Незнам дали е скам но по добре да не се клика на нея.
Благодаря!!!

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари: