Новия ми проект! Надявам се да ви хареса...

Оферти

Понеже има много не проверени ptc програми. Реших да направя тема за оферти където аз ще давам линкове към ptc програми, а вие ще се регвате от там. Рефералите ми ще получават 100% от заработката си при мен. Например вие кликате на програма която дава по 0.01$ на клик и на реф клик 0.01$, минимума е 5$. Вие сте направили 200 клика което са 2$. Ако програмата плати ще ви прехвърля в AlertPay тези 2$. След като се регистрирате като мой реферал ми пишете по скайп за да ви добавя към офертата!!! Ако намерите някоя програма която ви се струва, че плаща ми пишете по скайп, за да я добавя. Skype: g0ldman26 ВАЖНО!!! - след като една програма плати, ще има и втори рекуест след което ще затварям офертата!!! Втория рекуест ще го оставям да се съберат повечко пари.

сряда, 17 декември 2008 г.

softbux.com

Супер PTC сайт!!! Има около 10 реклами на ден, минимума на изплащане е 1.00$, на ваш клик ви плаща 0.01$, на реф 0.005$. Плаща чрез AlertPay. Можете да се регистрирате от тук Регистрация

EDIT: Вече ми плати!!! :):)
НЕ РАБОТИ

Първия Български Бутон за споделяне

1 коментар:

Анонимен каза...

Zdravejte
Razgledah websaita vi i mi dopadna.
Interesuvate li se ot razmqna na baneri?
V momenta sabirame jelaeshti za razmqna.
Ima jelanie ot strana na nqkolko websaita da reklamirat produktite si pri nas.
Po tozi nachin osven razmqna na baneri mojem da spechelim neshto dopalnitelno.
Sistemata raboti v momenta,no za da funkcionira bezproblemno i pri po-golqmo natovarvane shte bade premestena na sobstven hosting.
Sistemata e rotacionna i mojete da vidite kak raboti na http://www.moneyoasis.net

Ako proqvqvate interes pishete na firekick@mail.bg